ביצוע הזמנה באתר

  • האם קיימים קופוני הנחה לאתר?

כן! ניתן להצטרף למועדון בטופס שבתחתית האתר, ולקבל במייל קוד קופון של 10% הנחה, אותו ניתן לממש בכל קניה באתר (למעט בזמנים בהם מתקיימים מבצעים אחרים באתר).


  • איך מממשים קופון הנחה?

בעת ביצוע ההזמנה, מזינים את קוד הקופון בשדה המיועד לכך. המחיר יתעדכן בהתאם לקופון.


  • אילו אפשרויות תשלום יש בחנות?

- תשלום מאובטח בכרטיס אשראי

- תשלום מאובטח דרך PAYPAL

- תשלום בביט ובפייבוקס – למספר 054-7426111 – יש ליצור קשר בווטסאפ (למספר הנ"ל) לתיאום לפני ביצוע התשלום!

- תשלום בהעברה בנקאית – בתיאום מראש.

במקרים של תקלה בביצוע התשלום באתר, נא ליצור קשר בווטסאפ – 054-7426111 (נועה).

תשלום בתווי קניה אינו אפשרי לצערי.


  • איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?

עם סיום תהליך ההזמנה יישלח אליך אישור הזמנה במייל. במידה והאישור לא הגיע, יתכן והוא הועבר לתיבת הספאם במייל, אז מומלץ לבדוק גם שם.


  • האם ניתן לאחד משלוחים (במידה וביצעתי יותר ממשלוח אחד)?

במידה וההזמנה הראשונה טרם נארזה, ניתן בשמחה לאחד משלוחים. יש ליצור קשר כאן בהקדם האפשרי.


משלוחים והחזרות

  • ביצעתי הזמנה. מה קורה עכשיו? תוך כמה זמן אקבל את החבילה?

התכשיטים מורכבים ויוצאים למשלוח תוך 2-5 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר שמבוצעת הזמנה באתר, אני יוצרת כל תכשיט באופן אישי, בהתאם למידות והצבעים שנבחרו. המשך תהליך המשלוח תלוי בשיטת המשלוח שבחרת – משלוח עם שליח, או דואר רשום (פירוט בשאלה הבאה).


  • מה הן עלויות המשלוח? ומה הם זמני האספקה?

בהזמנות ב-250 ש"ח ומעלה - שליח עד הבית בחינם.

בהזמנות בסכומים הנמוכים מ-250 ₪, ניתן לבחור באחת משיטות המשלוח הבאות:

  • דואר רשום - 17 ש"ח – ניתן לצפות לקבלת החבילה תוך כשבועיים מיום שליחתה.
  • שליח עד הבית - 30 ש"ח – בזמני שגרה, ניתן לצפות לקבלת החבילה תוך כ-3 ימי עסקים מרגע שליחתה (למעט ישובים מרוחקים, אליהם חברת השליחויות לא נכנסת כל יום).
  • איסוף עצמי – ללא עלות, מהיישוב אפרת, בתיאום מראש.

בתקופות של עומס במשלוחים (לקראת חגים ובתקופת מבצעי נובמבר) ייתכנו עיכובים. בכל מקרה של ספק וכאשר קיים לחץ זמן, כדאי ומומלץ להתייעץ מראש (לפני ביצוע ההזמנה) כאן. במידה ונוצר עיכוב לא צפוי במשלוח שכבר יצא - אנא צרו קשר ואסייע באיתור החבילה.


  • האם ניתן לשלם לשליח במזומן?

לצערי לא ניתן לשלם לשליח במזומן. התשלום על המשלוח מתבצע במעמד הרכישה בלבד. (פירוט עלויות המשלוח מופיע בסעיף הקודם).


  • איך המשלוח יגיע אלי?

אם הזמנת משלוח עם שליח, השליח יביא את החבילה לכתובת שמסרת בעת ביצוע ההזמנה. בבוקר המסירה תקבל/י הודעה מחברת המשלוחים. כדי למנוע עיכובים במסירת החבילה, בעת ביצוע ההזמנה מומלץ לציין בהערות את כל הפרטים שיעזרו לשליח לאתר את הכתובת בקלות. ניתן גם לציין לשליח היכן להשאיר את החבילה מחוץ לדלת, במידה ולא יהיה מישהו בבית.

אם הזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי הודעה מהדואר כאשר החבילה שלך תגיע, ותוכלי לאסוף אותה מסניף הדואר/ נקודת מסירת החבילות באזור מגורייך.


  • ביצעתי הזמנה, כיצד אדע מה סטטוס המשלוח?

כשהחבילה תצא לדרך, יישלח אליך מייל עדכון, שיכלול מספר מעקב דרכו אפשר לעקוב אחר המשלוח (באתר חברת המשלוחים או באתר דואר ישראל, בהתאם לשיטת המשלוח שבחרת). במידת הצורך, ניתן ליצור קשר גם כאן ואשמח לעזור.


  • האם ניתן לשלוח לחו"ל?

כן! נא ליצור קשר לפני ביצוע ההזמנה כדי לקבל פרטים אודות מחירי המשלוחים לחו"ל וזמני האספקה.


  • מה מדיניות ההחזרות?

ניתן להחזיר מוצרים תוך 14 יום ממועד קבלתם, בתנאי והמוצרים נותרו חדשים ולא נעשה בהם שימוש. לפרטים נוספים אנא קראו את ההסברים בעמוד "משלוחים והחזרות".


מידות

  • כיצד לבחור מידת שרשרת

הניחי על צווארך חוט וסדרי אותו בהתאם לאורך השרשרת הרצוי. לאחר מכן מדדי את החוט בעזרת סרט מדידה או סרגל.

אם המידות המוצעות בחנות אינן תואמות את האורך הרצוי לך, צרי קשר ונתאם את המידה המתאימה לך. ליתר בטחון, ניתן לבקש להוסיף שרשרת הארכה קצרה, שתאפשר גמישות בהתאמת השרשרת.

 + להרחבה, אני מזמינה אותך לבקר בפוסט  "איך לבחור את השרשרת המושלמת (בלי למדוד...)?" בבלוג שלי.

 

  • כיצד לבחור מידת צמיד?

הקיפי את פרק כף היד בעזרת סרט מידה (או בעזרת חוט שתוכלי למדוד לאחר מכן בעזרת סרגל). למידה שהתקבלה יש להוסיף כ-1 ס"מ. זוהי המידה המומלצת עבורך.

אם הצמיד מיועד כמתנה, ניתן להיעזר במידות הסטנדרטיות: קטן - 16.5-17 ס"מ, בינוני - 17-18 ס"מ, גדול - 18-18.5 ס"מ.

אם המידות המוצעות בחנות אינן תואמות את האורך הרצוי לך, צרי קשר ונתאם את המידה המתאימה לך.

ניתן לבקש להוסיף שרשרת הארכה קצרה, שתאפשר גמישות בהתאמת הצמיד.



שמירה על התכשיטים ואחריות על נזקים 

  • מאילו חומרים התכשיטים עשויים?

התכשיטים עשויים ממגוון סוגי חומרים: אבני חן, קרמיקה, עץ, זכוכית, פלדת אל חלד (מתאימה גם לבעלות עור רגיש ומאופיינת במשקל קל), פליז (מתכת בעלת גוון זהוב, אינה מכילה ניקל ומתאימה לעור רגיש), וסגסוגת מתכות בציפוי בגווני ברונזה/ נחושת/ כסף.

התכשיטים המצופים זהב מצופים בשכבה איכותית של 24K שנשמרת לאורך זמן. תכשיטים אלה אינם מיועדים לרחצה, ועל מנת להנות מהתכשיטים לאורך זמן יש להקפיד להרחיקם ממים, לחות וחומרים שעלולים לפגוע בציפוי.


  • האם התכשיטים מתאימים לעור רגיש?

באופן כללי, לבעלות עור רגיש אני ממליצה לבחור בתכשיטי פלדת אל-חלד, שמתאימים לעור רגיש ונוחים לשימוש (במיוחד כשמדובר בעגילים). עם זאת, מומלץ להתייעץ באופן אישי לפני ביצוע הרכישה, כדי להימנע מאי נעימות.


  • האם ניתן להתקלח עם התכשיטים?

על מנת להנות מהתכשיטים לאורך זמן, מומלץ לאחסן אותם במקום יבש ולהרחיקם מלחות. יש להסיר את התכשיטים לפני מגע עם מים, בשמים, קרמים וחומרי ניקוי. כמו כן, מומלץ לאחסן את התכשיטים במקום סגור ויבש, ולהימנע מהשארתם לאורך זמן בחדר האמבטיה.


  • האם יש אחריות על התכשיטים?

ישנה אחריות על התכשיטים הנמכרים באתר, למשך חצי שנה מרגע ביצוע ההזמנה. האחריות אינה חלה על פריטים שנקרעו/נשברו/ניזוקו בעקבות שימוש לא סביר או מגע מתמשך עם מים (כפי שפורט בשאלה הקודמת).


מתנות, תכשיטים בהתאמה אישית, ועוד

  •  האם ניתן לרכוש גיפט קארד (כרטיס מתנה)?

כן. ניתן לבחור כרטיס מתנה דיגיטלי כאן. נא לשים לב: שובר המתנה מתקבל במייל, וניתן לממש אותו באתר במשך שנה מרגע הרכישה. לפרטים נוספים, ניתן לקרוא בתיאורי המוצרים במחלקת הגיפט קארד, וכמובן גם להתייעץ איתי לפני הרכישה.

 

  • האם ניתן להזמין תכשיטים בהתאמה אישית?

כן, בהחלט! ניתן ליצור תכשיטים בהתאמה אישית, בהתאם לחומרים הקיימים במלאי. לתיאום, ניתן ליצור קשר כאן.

שימו לב: לא ניתן להחזיר או להחליף תכשיט שהוזמן בעיצוב אישי.


  • האם יש לכם אריזות מתנה?

כל התכשיטים מגיעים ארוזים בקופסת מתנה קשורה בסרט. במידה והפריטים מיועדים למתנה, מומלץ לציין זאת בהערות בעת ביצוע ההזמנה, כדי שאוכל לשדרג את האריזה בהתאם, ולהוסיף שקית למתנה. ניתן להוסיף ברכה אישית שתצורף לחבילה.

 + לטיפים לבחירת תכשיטים למתנה, אני מזמינה אותך לבקר במדריך לבחירת תכשיטים למתנה בבלוג שלי!


  • התכשיט שרציתי אזל מהמלאי. יש מה לעשות?

במקרים מסויימים, ייתכן ויש לי מספיק חומרי גלם כדי להכין עוד פריט בודד מתכשיט שכבר ירד מהמלאי באתר. במקרים אחרים, אני יכולה להזמין חומרי גלם נוספים ולחדש את המלאי כעבור כמה שבועות. ולפעמים, לא ניתן להשיג יותר את חומרי הגלם, ולכן בצער רב אני (ואתן) נפרדות מהדגם המקורי, אבל אולי ניתן ליצור תכשיט דומה... לכן, אני ממליצה ליצור איתי קשר לגבי כל תכשיט שרצית ואזל – אולי זה יהיה יום המזל שלך!


  • האם יש לכם חנות פיזית שאפשר להגיע אליה?

נכון לעכשיו, ניתן לרכוש את התכשיטים באתר זה בלבד. בהמשך, מתוכננת התרחבות לחנות פיזית ולנקודות מכירה נוספות. עד אז, אשמח לייעץ באופן אישי לגבי מידות, צבעים, וכל מה שכרוך בהזמנת תכשיטים באתר.


  • באיזה דרכים ניתן ליצור אתכם קשר, במקרה של שאלה או תקלה?

דרכי יצירת קשר:

- דרך צרו קשר כאן באתר.

- בווטסאפ ו/או במסנג'ר - דרך הכפתור הוורוד "דברו איתנו!" שבפינה הימנית התחתונה של המסך. לחיצה על הכפתור תפתח שתי אופציות להתכתבות מיידית – בווטסאפ או במסנג'ר, לבחירתך. ניתן גם לשלוח הודעת ווטסאפ למספר 054-7426111 (נועה).

- במייל, לכתובת [email protected]

זה המקום לציין שכל הפניות מטופלת באופן אישי על ידי. אני עושה את מירב המאמצים לתת שירות אישי לכל לקוחה, ולענות לפניות בהקדם האפשרי. בכל מקרה – אני מקפידה לענות תוך יום עסקים אחד.